Felhasználói kézikönyv
Ez a dokumentum a cégünk által
használt szoftver leírása, mely a szerződött Partnereink megrendeléseit kezeli.
Használat
előtt szerződését egy melléklettel fogjuk kiegészíteni, ami tartalmazni fogja
a hozzáféréshez szükséges adatokat, melyet a Partnernek kötelessége megadni,
illetve a továbbiakban felügyelni. Használathoz szükséges adatok:
1. Felhasználó neve
2. Felhasználó e-mail címe
3. Felhasználó telefonszáma
4. Felhasználó jogosultsága
A rendszer online, tehát folyamatos
internet kapcsolat szükséges hozzá! Egyaránt használható számítógépről,
táblagépről, és telefonról is!
A szerződés kiegészítésében szereplő
e-mail cím(ek)re folyamatosan kommunikál reggel 8-20 óráig, tehát éjjel nem kap
információt! Kiértesítések:
1. Rendelés leadása utáni visszaigazolás,
rajta a termékekkel amit rendelt.
2. Raktári összerakás utáni értesítés,
mely tartalmazza a kiszállítandó árukat. Ez ESETENKÉNT eltérhet a megrendeléstől,
ha nincs raktáron, vagy fajta csere miatt más kerül kiszállításra.
3. Tárgynapi szállítás adatai. Rendszám,
Kiszállító és elérhetősége.
4. Amikor a Kiszállító pontosan elindul
az Ön telephelyére. Ekkor már fel lehet készülni parkolóhellyel, illetve az
átvételi teendőkkel kapcsolatban.
5. Átadás lezárása utáni teendőkről.
Visszárú átvétele, hiányzó termékek pótlása/törlése. Törött hibás termékek
selejtezésére/visszavételezése. Elektronikus számla küldése, ha igényelte!
Feltételezett súlyú termékeknél (húsáruk,
zöldség, gyümölcs, sajt, stb.) az összekészítés után válik konkrét mennyiséggé a kiszállításon, ezért nem fog megegyezni a megrendelt árú
összértéke a számlázottal.
Az akciós termékeknél kérjük figyelni
az akció végét, mert később már nem tudunk olyan áron szállítani.
1.
Főoldal adatai
1.1.
Támogatott website-ok
Microsoft edge
Google chrome
Mozilla firefox
1.2.
Képernyő méret
Responsive (kijelző felbontásához igazodó) fejlesztésnek köszönhetően bármely kijelzőn/monitoron működik. Ajánlott HD ready felbontástól kezdve használni.
Telefonon és táblagépen egyaránt minden elérhetővé válik, mivel a rendszer átrendezi a képernyőt.
1.3.
Fejléc
Később
részletezve!
1.4.
Középső rész
1.4.1. Reklám
1.4.2. Akciók
1.4.3. Vélemények
1.4.4.
1.5.
Lábléc
Információs
blokk.
1.5.1. Céginformációk
1.5.2. Szállítási információk
1.5.3. Általános szerződési feltételek
1.5.4. Felhasználói kézikönyv
1.5.5. Profil
1.5.6. Rendeléseim
1.5.7. Hírlevél
1.5.8. Kapcsolat
1.5.9. Visszárú
1.5.10. Oldaltérkép
1.6.
2.
Belépés
2.1.
Belépő adatok beszerzése
Csak
szerződött Partnereknek adunk belépési jogot a rendszerbe. Ezt igényelni kell
(telefonon a +36-70/666-0000, vagy e-mail-en a webshop@rendelunk.hu), mely után
a szerződés kiegészítéseként alá kell írni egy mellékletet. Ez az irat tartalmazza
a feltételeket, illetve rögzítjük benne a Partner által megadott adatokat:
a. Felhasználók nevei
b. e-mail címek
c. telefonszámok
d. jogosultságok
Regisztráció után indulhat a rendelés.
Minden Partner a saját kedvezményekkel csökkentett árait látja a rendszerben.
2.2.
Belépés
weboldal
elérhetősége: www.rendelunk.hu. Érdemes a
továbbiakban a kedvencek közé tenni a gyorsabb elérés miatt.
Először a főoldal jelenik meg, ahol el kell végezni a belépési procedurát.
Belépésre kattintás után megjelenik a belépő ablak, ahol meg kell adni az általunk adott felhasználó nevet, és jelszót.
Belépés után megjelenik a Felhasználó oldala ahol meg tudja változtatni a jelszavát, meg tudja tekinteni kívánság (általa megjelölt termékek) listáját, régebbi megrendeléseit, azok állapotát, stb.
A képernyőn belépés után, ha egy telephelyre rendelnek, akkor annak neve, vagy ha több telephelyre, akkor az alapértelmezett jelenik meg. Ha több telephelyes a a szerződésük, akkor kérem a telephelyet a megrendelés elkezdése előtt a használni kívántra állítani!!!
2.3.
Elfelejtett jelszó
Amennyiben
elfelejtettük a kapott, vagy a későbbiekben megváltoztatott jelszavunkat, van
lehetőség újat igényelni a rendszertől. Ebben az esetben az 1.2-es pontban
látható képen az „ELFELEJTETT JELSZÓ”-ra kell kattintani, és rögtön az új jelszó
kérését el is tudjuk végezni.
Megadjuk
a felhasználó nevünket (e-mail címünk), a
„TOVÁBB” gombra kattintva a rendszer generál egy újat és elküldi Önnek.
2.4.
a
3.
Felhasználói fiók
Belépés után megjelenik a Felhasználói fiók.
3.1.
Első belépés / jelszó változtatás
Idekattintva lehet megnyitni a jelszó változtatásához szükséges oldalt.
Beírjuk az új jelszót.
Lehetőleg > 8 karakter legyen, tartalmazzon kis, és nagy betűt, számot, és
lehetőleg aposztrófokat. „TOVÁBB” gomb megnyomásával lehet memorizálni az
adatokat.
Az első belépés után
NAGYON ajánlott megváltoztatni a jelszót, mert a fiók így válik személyessé,
mert senki nem ismeri a jelszót!!!
3.2.
Címjegyzék
Ebben a pontban egyelőre
csak a címeknél az alapértelmezett szállítási címet lehet kiválasztani. Ezt
akkor tegyük ha a több telephelyeink között van olyan, ahova többször rendelünk
mint a többire. Ebben az esetben a ”Címjegyzék”-re kattintva annak a
telephelynek a „Szerkesztés” gombját kell megnyomni, amelyiket
alapértelmezettként akarunk használni! Itt az „Alapértelmezett cím”-nél
kijelöljük az „Igen”-t, és a „TOVÁBB” gomb megnyomásával elmentjük. Ezután a megrendelésben
ez jön fel automatikusan, persze ott kiválasztható másik regisztrált cím is!!!
3.3.
Kívánság lista
Itt
találjuk az általunk megjelölt termékeket (későbbiekben leírom a létrehozását!).
Ez a weboldal fejlécéről is elérhető!
3.4.
Rendeléstörténet
Itt található az eddig leadott megrendelésim listája.
Lényeges a rendelés állapota mező, ahol látszik, hogy hol áll a rendelés. Végén található re kattintva megtekinthető a megrendelésben szereplő áruk.
Áttekintheti
a megrendelés adatait a termékeket megrendelheti újra a termék melletti „KOSÁR”
-gomb megnyomásával.
gomb az esetleges visszárú
lehetőségét adja.
A
képernyő alsó részén látja a megrendelés állapot sorát.
3.5.
Hírlevél
Regisztrációkor a hírlevelek automatikusan nincsenek bekapcsolva. Ha igényli, akkor ezt Önnek kézzel kell elvégezni. Az ikonra kattintva megjelenik egy ablak ahol az „Igen”-t kiválasztva és a „TOVÁBB”-ra kattintva feliratkozhat rá. Természetesen a leiratkozás a „Nem”-et kiválasztva és a „TOVÁBB”-ra kattintva érhető el!
4.
Főoldal elemei, rendelés, funkciók
4.1. Fejléc
4.1.1. Termékeink lista
Bal sarokban található a „Termékeink” ikon melyre ráhúzva az egeret, de nem kattintva rá, megjelenik egy lista, melynek első eleme a termék lista törzse.
Itt ki
lehet választani azt a törzset ahonnan rendelni akarunk több terméket, vagy nem
tudjuk a pontos megnevezését, vagy kíváncsiak vagyunk több hasonló termék
árára, stb.
4.1.2. Főoldalra ugrás
4.1.3. keresés mező, MEGRENDELÉS
Itt
konkrétan kereshet a termékekre, folyamatosan szűkítve a listát a karakterek
bevitelével.
Ha a
kiválasztott termék szem elé kerül, akkor rákattintva a termékre kerülünk.
Ha „enter”-t nyomunk akkor megjelenik egy lista melyen csak azok a termékek kerülnek a képernyőre, amelyek ebbe a körbe illenek.
Itt is rákattinthatunk a termékre és megnyílik az oldala. Ha nem kattintunk rá, hanem az egeret rávisszük akkor is elérhető az alábbiakban leírt lehetőség.
A
termék bokszában lehetőség van több funkcióra.
Először
is rendelhetünk. Itt a mennyiséget úgy tudjuk kiválasztani, ahogy az alján levő
„Minimális rendelési mennyiség” adja. Tehát ha ez 6 db, akkor természetesen
ennyit, vagy ennek többszörösét lehet rendelni. Valahol a rendelési
mennyiség kilóra van megadva, de a legyártott termék pl.: 3,5 kg-os, akkor
szintén csak annyit, vagy többször annyit lehet rendelni. A megrendelt
mennyiség átírható, vagy a mellette levő nyilakkal növelhető, majd akár
csökkenthető is! Ha kész, akkor a „Kosárba” gomb megnyomásával lehet a leadandó
megrendeléshez hozzáfűzni. Ekkor a jobb felső sarokban jelzi is, hogy a kosárba
került.
Ha ezt
a terméket sokszor rendeljük, akkor célszerű a „Kedvencek”-hez (kívánság
listához) kapcsolni, mert ettől kezdve felgyorsul a következő megrendelés
ideje (később részletezem)!
A
termék státuszai amire figyelni kell:
a. Készlethiány (nem is tud rendelni!)
b. Megrendelésre
c. 2-3 napon belül
Ezeknél
amennyiben a rendelésre kerül nem tudjuk garantálni a másnapi szállítást. Itt általában jelentkezik Diszpécserünk aki tájékoztatja a termék elérhetőségéről, vagy felkínál más hasonló árut, esetleg tájékoztatja, hogy mikorra tudjuk beszerezni, legvégül pedig esetenként nem sikerül a határidőre átadni.
Javaslom
ilyen termék vásárlása előtt egyeztessen cégünk diszpécseri számán rendelés
előtt!
A folyamatosan
raktáron levő termékek, ahol nem kell figyelni a rendelésnél (többség):
a. Rendelhető (beszállítás alatt
raktárunkba, tehát ki tudjuk Önt szolgálni!)
b. Készleten
Amennyiben a termék
akciós, akkor az akció végét jelzi egy visszaszámláló. Ha ez lejár, akkor nem
tudunk akciós áron terméket szolgáltatni.
4.1.4. Partner
Leírás
a 3. pontban!
4.1.5. Kedvencek
Itt láthatja az Ön által a „Kedvencek”-hez adott termékeinek listáját.
Innen
tud rögtön rendelésni a gomb megnyomásával, és a mennyiség
megadásával. Célszerű csak azon termékeket itt tartani amit állandóan rendel. A
többit a megszokott úton hozzáteheti (4.1.3. pont) a rendeléséhez.
4.1.6. Kosár
Erre a jelre lépve megnézhetjük mit tettünk a kosárba.
Itt
törölheti a megrendelést, változtathatja a mennyiséget (ebben az esetben nyomja
meg a mellette levő gombot, hogy frissüljön az adat a
megrendelésben. Figyeljen rá, hogy a megrendelés összértéke > 30.000 Ft., mert a rendszer az alatt nem enged rendelni!
Ha még
elfelejtett valamit, akkor folytathatja a megrendelést.
Ha befejezte, akkor a kosár tartalmát a „Fizetés” gomb megnyomásával tovább lehet küldeni a megrendelésbe.
„Szállítás
módja”-ban kérjük kiválasztani a napot amikorra kéri. Minimum 1 munkanapos
szállítást vállalunk!
Jöhet
a „Fizetés módja” kiválasztása.
a. Előre utalás
Ezt
kiválasztva a megrendelés összekészítése után (pontos mennyiségek miatt) küldünk
egy díjbekérőt, melyet át kell utalni, és a kivonatot be kell küldeni részünkre.
b. Utánvétes fizetés
Itt
kiszállításkor kell fizetni készpénzben, vagy kártyával. Kártyás fizetés esetén
kérjük a „VÉGLEGESÍTÉS” rovatban jelezni a számla fizetésének módja
beállításához.
c. Bankkártyás fizetés
Átirányít
az OTP simple oldalára ahhoz el lehet végezni a szükséges fizetési rituálét.
Ennek lezárásánál megy tovább a rendelés!!!
d. Banki átutalás
Csak
azok a Partnereknél jelenik meg, akik erre vannak szerződve, és nincs
tartozásuk!!! Tartozás esetén ez a fizetési lehetőség eltűnik a választható menüből!
A „VÉGLEGESÍTÉS”
rovatba be lehet vinni azon információkat amik lényegesek a megrendelések
pontos lebonyolításához!
„RENDELÉS LEADÁSA” gomb megnyomásával lezárásra kerül a folyamat és megjelenik nálunk a diszpécseri felületen!
4.1.7.
5.
?
Ha bármilyen kérdése van, akkor
kérjük a webshop@rendelunk.hu e-mail
címre küldjék el.
Bármilyen szolgáltatás, vagy egyéb
internetes leállás esetén, rendelést telefonon is leadhatják. Ha feladott
megrendelésben javítani kell azt szintén csak telefonon lehet elvégezni!