Menu
Your Cart

Felhasználói kézikönyv

Ez a dokumentum a cégünk által használt szoftver leírása, mely a szerződött Partnereink megrendeléseit kezeli.

        Használat előtt szerződését egy melléklettel fogjuk kiegészíteni, ami tartalmazni fogja a hozzáféréshez szükséges adatokat, melyet a Partnernek kötelessége megadni, illetve a továbbiakban felügyelni. Használathoz szükséges adatok:

1.      Felhasználó neve

2.      Felhasználó e-mail címe

3.   Felhasználó telefonszáma

4.   Felhasználó jogosultsága

A rendszer online, tehát folyamatos internet kapcsolat szükséges hozzá! Egyaránt használható számítógépről, táblagépről, és telefonról is!

A szerződés kiegészítésében szereplő e-mail cím(ek)re folyamatosan kommunikál reggel 8-20 óráig, tehát éjjel nem kap információt! Kiértesítések:

1.      Rendelés leadása utáni visszaigazolás, rajta a termékekkel amit rendelt.

2.      Raktári összerakás utáni értesítés, mely tartalmazza a kiszállítandó árukat. Ez ESETENKÉNT eltérhet a megrendeléstől, ha nincs raktáron, vagy fajta csere miatt más kerül kiszállításra.

3.      Tárgynapi szállítás adatai. Rendszám, Kiszállító és elérhetősége.

4.      Amikor a Kiszállító pontosan elindul az Ön telephelyére. Ekkor már fel lehet készülni parkolóhellyel, illetve az átvételi teendőkkel kapcsolatban.

5. Átadás lezárása utáni teendőkről. Visszárú átvétele, hiányzó termékek pótlása/törlése. Törött hibás termékek selejtezésére/visszavételezése. Elektronikus számla küldése, ha igényelte!

Feltételezett súlyú termékeknél (húsáruk, zöldség, gyümölcs, sajt, stb.) az összekészítés után válik konkrét mennyiséggé a kiszállításon, ezért nem fog megegyezni a megrendelt árú összértéke a számlázottal.

Az akciós termékeknél kérjük figyelni az akció végét, mert később már nem tudunk olyan áron szállítani.

 

1.      Főoldal adatai

1.1.           Támogatott website-ok

Microsoft edge

Google chrome

Mozilla firefox

1.2.           Képernyő méret

Responsive (kijelző felbontásához igazodó) fejlesztésnek köszönhetően bármely kijelzőn/monitoron működik. Ajánlott HD ready felbontástól kezdve használni.


Telefonon és táblagépen egyaránt minden elérhetővé válik, mivel a rendszer átrendezi a képernyőt.



1.3.           Fejléc

Később részletezve!

1.4.           Középső rész

1.4.1.    Reklám

1.4.2.    Akciók

1.4.3.    Vélemények

1.4.4.     

1.5.           Lábléc

Információs blokk.

1.5.1.    Céginformációk

1.5.2.    Szállítási információk

1.5.3.    Általános szerződési feltételek

1.5.4.    Felhasználói kézikönyv

1.5.5.    Profil

1.5.6.    Rendeléseim

1.5.7.    Hírlevél

1.5.8.    Kapcsolat

1.5.9.    Visszárú

1.5.10.  Oldaltérkép


1.6.            

 

2.      Belépés

2.1.           Belépő adatok beszerzése

Csak szerződött Partnereknek adunk belépési jogot a rendszerbe. Ezt igényelni kell (telefonon a +36-70/666-0000, vagy e-mail-en a webshop@rendelunk.hu), mely után a szerződés kiegészítéseként alá kell írni egy mellékletet. Ez az irat tartalmazza a feltételeket, illetve rögzítjük benne a Partner által megadott adatokat:

a.      Felhasználók nevei

b.      e-mail címek

c.      telefonszámok

d.      jogosultságok

Regisztráció után indulhat a rendelés. Minden Partner a saját kedvezményekkel csökkentett árait látja a rendszerben.

2.2.           Belépés

weboldal elérhetősége: www.rendelunk.hu. Érdemes a továbbiakban a kedvencek közé tenni a gyorsabb elérés miatt.

Először a főoldal jelenik meg, ahol el kell végezni a belépési procedurát.


Belépésre kattintás után megjelenik a belépő ablak, ahol meg kell adni az általunk adott felhasználó nevet, és jelszót.


Belépés után megjelenik a Felhasználó oldala ahol meg tudja változtatni a jelszavát, meg tudja tekinteni kívánság (általa megjelölt termékek) listáját, régebbi megrendeléseit, azok állapotát, stb.

A képernyőn belépés után, ha egy telephelyre rendelnek, akkor annak neve, vagy ha több telephelyre, akkor az alapértelmezett jelenik meg. Ha több telephelyes a a szerződésük, akkor kérem a telephelyet a megrendelés elkezdése előtt a használni kívántra állítani!!!

2.3.           Elfelejtett jelszó

Amennyiben elfelejtettük a kapott, vagy a későbbiekben megváltoztatott jelszavunkat, van lehetőség újat igényelni a rendszertől. Ebben az esetben az 1.2-es pontban látható képen az „ELFELEJTETT JELSZÓ”-ra kell kattintani, és rögtön az új jelszó kérését el is tudjuk végezni.

 

Megadjuk a felhasználó nevünket (e-mail címünk), a  „TOVÁBB” gombra kattintva a rendszer generál egy újat és elküldi Önnek.

2.4.           a


 

 

3.      Felhasználói fiók

Belépés után megjelenik a Felhasználói fiók.


3.1.           Első belépés / jelszó változtatás

Idekattintva lehet megnyitni a jelszó változtatásához szükséges oldalt.

Beírjuk az új jelszót. Lehetőleg > 8 karakter legyen, tartalmazzon kis, és nagy betűt, számot, és lehetőleg aposztrófokat. „TOVÁBB” gomb megnyomásával lehet memorizálni az adatokat.

Az első belépés után NAGYON ajánlott megváltoztatni a jelszót, mert a fiók így válik személyessé, mert senki nem ismeri a jelszót!!!

3.2.           Címjegyzék

Ebben a pontban egyelőre csak a címeknél az alapértelmezett szállítási címet lehet kiválasztani. Ezt akkor tegyük ha a több telephelyeink között van olyan, ahova többször rendelünk mint a többire. Ebben az esetben a ”Címjegyzék”-re kattintva annak a telephelynek a „Szerkesztés” gombját kell megnyomni, amelyiket alapértelmezettként akarunk használni! Itt az „Alapértelmezett cím”-nél kijelöljük az „Igen”-t, és a „TOVÁBB” gomb megnyomásával elmentjük. Ezután a megrendelésben ez jön fel automatikusan, persze ott kiválasztható másik regisztrált cím is!!!

3.3.           Kívánság lista

Itt találjuk az általunk megjelölt termékeket (későbbiekben leírom a létrehozását!). Ez a weboldal fejlécéről is elérhető!

3.4.           Rendeléstörténet

Itt található az eddig leadott megrendelésim listája.

Lényeges a rendelés állapota mező, ahol látszik, hogy hol áll a rendelés. Végén található re kattintva megtekinthető a megrendelésben szereplő áruk.

Áttekintheti a megrendelés adatait a termékeket megrendelheti újra a termék melletti „KOSÁR” -gomb megnyomásával.

 gomb az esetleges visszárú lehetőségét adja.

A képernyő alsó részén látja a megrendelés állapot sorát.

3.5.           Hírlevél

Regisztrációkor a hírlevelek automatikusan nincsenek bekapcsolva. Ha igényli, akkor ezt Önnek kézzel kell elvégezni. Az ikonra kattintva megjelenik egy ablak ahol az „Igen”-t kiválasztva és a „TOVÁBB”-ra kattintva feliratkozhat rá. Természetesen a leiratkozás a „Nem”-et kiválasztva és a „TOVÁBB”-ra kattintva érhető el!


4.      Főoldal elemei, rendelés, funkciók

4.1.           Fejléc

4.1.1.    A képen szöveg látható

Automatikusan generált leírás  Termékeink lista

Bal sarokban található a „Termékeink” ikon melyre ráhúzva az egeret, de nem kattintva rá, megjelenik egy lista, melynek első eleme a termék lista törzse.

Itt ki lehet választani azt a törzset ahonnan rendelni akarunk több terméket, vagy nem tudjuk a pontos megnevezését, vagy kíváncsiak vagyunk több hasonló termék árára, stb.

4.1.2.     Főoldalra ugrás

4.1.3.     keresés mező, MEGRENDELÉS

Itt konkrétan kereshet a termékekre, folyamatosan szűkítve a listát a karakterek bevitelével.

Ha a kiválasztott termék szem elé kerül, akkor rákattintva a termékre kerülünk.

 

Ha „enter”-t nyomunk akkor megjelenik egy lista melyen csak azok a termékek kerülnek a képernyőre, amelyek ebbe a körbe illenek.

Itt is rákattinthatunk a termékre és megnyílik az oldala. Ha nem kattintunk rá, hanem az egeret rávisszük akkor is elérhető az alábbiakban leírt lehetőség.

A termék bokszában lehetőség van több funkcióra.

Először is rendelhetünk. Itt a mennyiséget úgy tudjuk kiválasztani, ahogy az alján levő „Minimális rendelési mennyiség” adja. Tehát ha ez 6 db, akkor természetesen ennyit, vagy ennek többszörösét lehet rendelni. Valahol a rendelési mennyiség kilóra van megadva, de a legyártott termék pl.: 3,5 kg-os, akkor szintén csak annyit, vagy többször annyit lehet rendelni. A megrendelt mennyiség átírható, vagy a mellette levő nyilakkal növelhető, majd akár csökkenthető is! Ha kész, akkor a „Kosárba” gomb megnyomásával lehet a leadandó megrendeléshez hozzáfűzni. Ekkor a jobb felső sarokban jelzi is, hogy a kosárba került.

Ha ezt a terméket sokszor rendeljük, akkor célszerű a „Kedvencek”-hez (kívánság listához) kapcsolni, mert ettől kezdve felgyorsul a következő megrendelés ideje (később részletezem)!

A termék státuszai amire figyelni kell:

a.      Készlethiány (nem is tud rendelni!)

b.      Megrendelésre

c.      2-3 napon belül

Ezeknél amennyiben a rendelésre kerül nem tudjuk garantálni a másnapi szállítást. Itt általában jelentkezik Diszpécserünk aki tájékoztatja a termék elérhetőségéről, vagy felkínál más hasonló árut, esetleg tájékoztatja, hogy mikorra tudjuk beszerezni, legvégül pedig esetenként nem sikerül a határidőre átadni.

Javaslom ilyen termék vásárlása előtt egyeztessen cégünk diszpécseri számán rendelés előtt!

A folyamatosan raktáron levő termékek, ahol nem kell figyelni a rendelésnél (többség):

a.      Rendelhető (beszállítás alatt raktárunkba, tehát ki tudjuk Önt szolgálni!)

b.      Készleten

Amennyiben a termék akciós, akkor az akció végét jelzi egy visszaszámláló. Ha ez lejár, akkor nem tudunk akciós áron terméket szolgáltatni.

4.1.4.    Partner

Leírás a 3. pontban!

4.1.5.    Kedvencek

Itt láthatja az Ön által a „Kedvencek”-hez adott termékeinek listáját.

Innen tud rögtön rendelésni a  gomb megnyomásával, és a mennyiség megadásával. Célszerű csak azon termékeket itt tartani amit állandóan rendel. A többit a megszokott úton hozzáteheti (4.1.3. pont) a rendeléséhez.

4.1.6.    Kosár 

Erre a jelre lépve megnézhetjük mit tettünk a kosárba.

Itt törölheti a megrendelést, változtathatja a mennyiséget (ebben az esetben nyomja meg a mellette levő  gombot, hogy frissüljön az adat a megrendelésben. Figyeljen rá, hogy a megrendelés összértéke > 30.000 Ft., mert a rendszer az alatt nem enged rendelni!

Ha még elfelejtett valamit, akkor folytathatja a megrendelést.

Ha befejezte, akkor a kosár tartalmát a „Fizetés” gomb megnyomásával tovább lehet küldeni a megrendelésbe.

„Szállítás módja”-ban kérjük kiválasztani a napot amikorra kéri. Minimum 1 munkanapos szállítást vállalunk!

Jöhet a „Fizetés módja” kiválasztása.

a.      Előre utalás

Ezt kiválasztva a megrendelés összekészítése után (pontos mennyiségek miatt) küldünk egy díjbekérőt, melyet át kell utalni, és a kivonatot be kell küldeni részünkre.

b.      Utánvétes fizetés

Itt kiszállításkor kell fizetni készpénzben, vagy kártyával. Kártyás fizetés esetén kérjük a „VÉGLEGESÍTÉS” rovatban jelezni a számla fizetésének módja beállításához.

c.      Bankkártyás fizetés

Átirányít az OTP simple oldalára ahhoz el lehet végezni a szükséges fizetési rituálét. Ennek lezárásánál megy tovább a rendelés!!!

d.      Banki átutalás

Csak azok a Partnereknél jelenik meg, akik erre vannak szerződve, és nincs tartozásuk!!! Tartozás esetén ez a fizetési lehetőség eltűnik a választható menüből!

 

A „VÉGLEGESÍTÉS” rovatba be lehet vinni azon információkat amik lényegesek a megrendelések pontos lebonyolításához!

„RENDELÉS LEADÁSA” gomb megnyomásával lezárásra kerül a folyamat és megjelenik nálunk a diszpécseri felületen!

Legvégül pedig el kell fogadni a szabályzatot, ki kell pipálni az előtte levő négyzetet.

4.1.7.     

 

5.      ?

Ha bármilyen kérdése van, akkor kérjük a webshop@rendelunk.hu e-mail címre küldjék el.

Bármilyen szolgáltatás, vagy egyéb internetes leállás esetén, rendelést telefonon is leadhatják. Ha feladott megrendelésben javítani kell azt szintén csak telefonon lehet elvégezni!